6 veckor

Är vår tös nu, helt otroligt vad hon växer. Hon väger nu 4805 g och är 56 cm lång, stor tös! Sådär härligt mjuk om låren och armarna som små bebisar ska vara, gosig knubbig!

Livet bara flyter på, dagarna mer eller mindre flyter samman och jag har knappt tid att fundera över vad jag gjorde innan jag blev mamma. Så härlig känsla att väckas varje morgon av vår lilla älskling, hon ger en verkligen valuta för allt som tidigare har hänt en i livet, att man kan älska någon så liten så otroligt mycket!

Idag ska hon och jag ut på lite äventyr, ta tåg och 2 bussar för att ta oss hem till mormor och morfar.

Kommentarer
Postat av: Zarabii

Va gjorde vi egentligen innan våra småtöser kom?! Jag kommer knappt ihåg, känns som Sydney alltid funnits här hos oss!!!

2006-07-16 @ 13:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback