5 veckor

Det har gått 5 veckor sedan Clara kom in i våra liv, känns som så mycket längre och jag kan verkligen inte föreställa mig livet utan henne, så fin hon är vår lilla tös!

Veckan som kommer blir det mycket med allt känns det som, jag ska bl a på provuppsättning av håret inför bröllopet, vi ska beställa blommorna, prata om festen med toastmasterparet och prata med restaurangen igen. Idag har vi varit över sundet en sväng och handlat lite öl och annat gott, semester snart ju ;-). Mormor och morfar passade Clara under tiden, det gick bra men det kändes väldigt konstigt att åka bil utan henne med, sitta i framsätet igen. När vi kom tillbaka fick vi mat och vi hann t o m bada lilltjejen innan bilen gick åter mot Kävlinge. Varje gång vi passarade "vår" kyrka pirrade det i magen, nu närmar sig ju bröllopet med stormsteg och det börjar kännas.

Känns magiskt, det är kanske därför jag drömde att jag kysste Joe Labero inatt?

Älskar er min lilla familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback