Tredje förkylningen på en vecka :(

Fy 17, har så ont i halsen att det är svårt att svälja, hostar slem och är täppt i näsan, funderar starkt på att ställa in mötet med min terapeut idag, kan ju knappt prata :(...

Så trött på att vara sjuk, varför går det aldrig över??

Vi var på MVC igår, kul att få höra att allt ser bra ut, inget ultraljud förräns vecka 17 eller 18, men jag hade bra blodvärde (Hb 130) och ingen äggvita i urinen... Dessutom sa hon att immunförsvaret oftast är nedsatt den första tiden s det är inte så konstigt att jag är så mycket sjuk nu...

Det har hänt den del annat den sista tiden, vi var på fest i lördags, hade väldigt trevligt, kul att träffa tvillingsystern och så... I söndags kväll var vi bjudna på middag hos storasystern, jag låg mest på soffan och mådde dåligt, men kunde äta iaf, väldigt gott med oxrulader, sås, pressgurka och rösti! Sedan glass med varma hallon till efterrätt...

När vi sedan kom hem på kvällen hade lille Egon gett upp, så fridfull han såg ut... Han har ju sett skraltig ut i ett antal veckor så det var nog dax...

Igår kom vår nya dator, har redan blivit SIM City 4-frälst ;)

*kramar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback