Tisdag...

Så tröööööööööött jag är idag! Jag har sovit som en stock fram till 05:15 (klockan står på 05:45) så jag borde ju vara utvilad menmen... Idag ska jag på anställningsintervju efter jobb och sedan blir det bio med tvillingsystern (gratis förhandsvisning av Underbar och älskad av alla med Martina Haag). Imorgon kväll blir det förhoppningsvis lite sommargympa med J på Friskis och på torsdag ska hon och jag på Gränden och käka efter jobb.

Livet går framåt och jag mår bra stundtals och sämre ibland, men i mångt och mycket måste jag säga att jag mår bättre än på många år!

Ha en underbar vecka alla vännerna och hör av er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas intervjun gick bra igår.. höll tummarna hela eftermiddagen. kramis

2007-08-15 @ 09:09:39
Postat av: Frida

Skönt å höra du mår bättre än på många år.
Tyckte amiebesök en helg i höst lät mycket lockande och roligt :-)
Jag har bestämt mig för att ruta in mitt liv i tvåveckorscykler med hård diet i 12 dar och sen vila under måtta i 2 dar och så runt så. Så jag ska allt kunna va roligt å social å äta å dricka gott när du kommer så du inte oroar dig för det :)
kram kram!

2007-08-19 @ 14:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback