Claras första ord!

Hon sa h___eeej flera gånger i rad när vi sa det till henne, så duktig tjej vi har :-)

Annars är det lite lågt här för tillfället, hur 17 ska vi kunna få ihop pengar till alla julklappar som finns kvar att handla?? Dessutom har vi specifikt frågat vad brorssonen önskar sig och som så många andra barn vill han ha något som är väldigt dyrt. Min älskling säger att han får vara nöjd med det han får vilket i och för sig är sant, men jag kommer själv ihåg känslan av besvikelse när jag själv hade önskat mig något och inte fick det. Vill barn i allmänhet alltid har de dyraste sakerna? Jag försöker komma ihåg hur jag själv resonerade i den åldern, jag hade kanske inte heller så bra koll på vad pengar var värda?

Jag vill vinna flera miljoner på triss så att vi kan köpa hus och julklappar ;-)

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Man kan helt enkelt inte få allt man vill ha. Så är det ju bara. Håller med Björn, man får nöja sig med vad man får. =)
Kan förstå att det känns surt med pengarna. Har med väldigt ont om det till julklappar. Men då får man ju anpassa mängden/priserna efter vad man har.
Det är ju tyvärr så. Och en ska behöver ju inte vara dyr för att vara uppskattad. =)

Nu får du lära Clara säga Teresa... =)

2006-11-30 @ 18:55:13
Postat av: Frida

Med två sånna pratkvarnar till föräldrar så lär den lilla damen prata flytande innan 9 månader... ;P eller iaf 1,5 år :) hihi kramkram!

2006-12-03 @ 16:51:54
Postat av: Anonym

äru tvilling ? :)

Postat av: Anonym

äru tvilling ? :)

2007-06-04 @ 21:49:03
URL: http://www.tvillingsjal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback