Nytt jobb?

Har fått ett erbjudande från Schenker/Coldsped via ams sida, låter intressant...

Annars är allt ok, lite trött och stel men det ordnar sig ;)


Mer utförlig rapport angående helgen kommer senare idag!

AAAAAAAAAARGH! "Jasså, tjockisen är här *skratt*" får man höra av sin "roliga" kollega. Jag VET att kvinnan i fråga talar först och tänker sedan men jag tycker för 17 att vissa saker säger man inte... Blir ledsen :(

Har f ö fått svart på vitt att mitt uppdrag på KFM slutar den 31e mars, min BA skrev "Får se till att hitta ngt annat åt er tills dess."

Låter ju upplyftande...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul att du fått ett erbjudande! Grattis! *håller tummmrna* :)

Postat av: Linda

Berätta mer om erbjudandet!

2006-03-20 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback