Inget nytt Luleå och 3,5 år...

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 3,5 år, tänk vad tiden går... Så länge har jag aldrig tidigare varit tillsammans med någon :)

Blev lite besviken precis, fick förfrågan om jag ville åka till Luleå igen nästa vecka, men jag kan inte åka förräns på tisdag eftersom vi ska till MVC på måndag och det är svårt att boka om tiden... Tycker ju att min teamledare kan komma in personligen och ge mig information angående detta...

Fortfarande orolig för vad som händer i april och maj, hur kommer det att gå med uppdrag, blir jag uppsagd???

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Varför skulle du bli uppsagd?? Finns väl ingen anledning alls till det!

Postat av: Maian

Jag har ett BMI på strax under 29. Jag kände mig jävligt fet när vi räknat ut det. Men jag känner mig inte speciellt fet annars. Visst, jag har lite mage och jag har lår och rumpa, men annars så....

2006-03-01 @ 13:20:32
URL: http://maian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback