Fredag

Usch, jag måste ha både omedveten och medveten stress inom mig, vaknar en gång i timmen och är helt borta när jag väl ska gå upp... Björn kunde inte somna igår så istället för att störa mig och ligga och vrida och vända på sig så gick han och satte sig i vardagsrummet och tittade på tv. Vaknade såklart när han kom in för att lägga sig (sover så lätt, jobbigt) och sa "Va?" till honom ;) Somnade sen om och vaknade som sagt en gång i timmen fram tills jag skulle gå upp strax innan 6. Imorgon ska jag sova läääänge...

Mamma frågade om jag ville komma hem till helgen men jag känner att jag nog hellre är hemma i lägenheten och fixar lite, tar långa bad, cyklar på motionscykeln och fixar god middag :) Ska nog köpa lite gottit tills på lördag då det är Melodifestival igen, hoppas att man orkar titta på alla bidragen denna gången, zappade en hel del förra lördagen om vi säger så ;)

Syns lite blå himmel här i Malmö idag, hoppas att det betyder att våren är på väg och inte att det är något stort vinteroväder på väg!

*kramar*

Kommentarer
Postat av: Zazza

Tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback