Utmanad av både Tindraz ochTokmysan!

"Du anmodas härmed göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra detsamma och fortsätta kedjan. De ska även bifoga de här korta reglerna i sina inlägg."

1. När jag är inne i en affär där det säljs mycket glas och porslin (exemeplvis DUKA) får jag jämt hålla i migsjälv för jag får sådan lust att bara ställa mig och kasta glas och porslin omkring mig.

2. Jag hatar att rapa och har fått ovanan att istället maskera rapen med en hick.

3. Jag övertolkar ofta och får gång på gång konstaterat för migsjälv att saker och ting INTE är så farliga/hemska som jag tror.

4. Jag sover fortfarande med gosedjur i sängen, 2 st små hundar som heter Buster och Russ. Buster är 20 år i år och kan prata och lill-Russen är 3 år och kan endast viffa!

5. Jag är ganska så skrockfull, måste exempelvis dunka migsjälv 3 gånger i ryggen när jag har trampat på en A-brunn, jag försöker undvika att gå på skarvarna mellan plattor, jag hoppar jämnfota på K-brunnar och tänker på min älskling, jag måste säga "hej" till mitt sällskap och vi går på olika sidor om en stolpe eller liknande som är längre än oss båda, annars blir vi ovänner inom 10 minuter...

Har insett att det inte finns någon kvar att utmana, så här slutar min del av kedjan!

Pyret är världens gosigaste pyre, tänk att det imorgon "bara" är halva tiden kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback