Snökaos!

Fy 17, brukar vara hemma vid 17tiden och kom precis hem...

Skulle alltså ha tagit bussen utanför jobbet in till Lund och sedan buss från Lund till Kävlinge, för när jag kom fram till Malmö Central visade det sig att alla tåg var inställda pga is på ledningarna, ersättningsbussar fanns till Lund. Tusentals människor stod och väntade på ersättningsbussarna så jag bestämde mig för att antigen ta mig till busshållplatsen vid jobb eller till Södervärn och efter 30 minuter kom jag äntligen med en buss mot Södervärn, väl där gick bussen till Lund ganska omgående och efter en kort paus på bion i Lund för att kissa (hade aldrig kunnat hålla mig ända hem) kom jag på en buss till Kävlinge... Så nu sitter man här, är vrålhungrig och måste packa det sista för att sedan bege sig in till Lund och storasyster!

Undrar hur tågen går imorgon då vi ska till Stockholm??

Det får tiden utvisa, känns minst sagt spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback