Så smarta barn är!

Min lilla brorsdotter (dvs Björns äldsta brors lilla dotter Linnea) ringde idag för att gratta mig på födelsedagen, de hade fått fel information och trodde att jag fyllde idag. I alla fall fick man höra henne (hon fyller 2 år nu i januari) förklara varför man inte kan använda digitalkameran när det blinkar rött, man måste nämligen ladda batteriet då. Så smart hon är, vart alldeles till mig och började nästan gråta, snacka om att man är gravid! Tjejen kunde redan när hon var 1,5 sätta på förstärkare och CD-spelare, ladda med den CD hon ville höra och trycka fram till den låt hon ville dansa till ;), så härligt att se henne dansa och sjunga med i låten!

Längtar efter bebis!

*kram*

Kommentarer
Postat av: Sambon

Klart! Linnea och Alexander är bäst! Puss!

Postat av: Maian

Grattis på födelsedagen!

2006-01-08 @ 17:23:55
URL: http://maian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback