Sned mage ;)

Så sned mage jag har, såg det igår när jag skulle gå och duscha, bebis ligger liksom mer till höger än till vänster... Mysig mage är det dock, får ta foto med fina digitalkameran och lägga in här så alla får se! ;)

Igår efter jobbet så var jag en sväng hos Jeanette, fick god mat (åt fullkornsnudlar för första gången, väldigt gott), och en jättefin bok som jag har funderat på att köpa men inte kommit mig för... Ska spara den en liten stund till och sedan sluka den ;) Vart nog ett lite snabbt besök eftersom jag var orolig för älsklingen som låg där hemma med migränkänningar, han kan ju förlora syn och balans då så jag vill helst vara hemma hos honom och se så att han verkligen mår bra...

Igår bestämde jag och mamma att jag skulle hem till dem över helgen, blir fredagsmys med mamma imorgon eftersom pappa ska på avtackning på jobb... Ska hjälpa mamma att stryka lite och sådant, gå promenader och ta det lugnt... Hoppas att pyret rör på sig så att de också kan få känna lite ;)

Grått och trist och jag är så trött hela tiden, vaknar alldeles för tidigt och har svårt för att somna om, antagligen är pyrets dygnsrytm lite ur fas gentemot min... Puss på dig pyret!

Nu väntar jobb...

*kram*

Kommentarer
Postat av: Tíndraz

Skojsig mage du har! =)
Vi kommer vara där vi får jobb. Men gärna i Jönköping. Ni är så välkommna!!! Ni behöver inte vänta till sommaren.. ;)

2006-02-09 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback