Hickande pyre ;)

Vårt sötpyre får hicka titt som tätt, tycker synd om h*n för det känns ju en hel del för mig, tänk då hur det känns för litet pyre?

Annars är allt som vanligt, man jobbar, äter, sover och beter sig som man gör i allmänhet... Längtar redan otroligt mycket efter helg, tråkigt väder, lite att göra på jobb och trött...

*kram*

_____________________________________________________________________________________
Vet fortfarande inte vad jag kommer att göra i april och maj, jag har ju fast anställning men skulle ju gärna ha ett och samma uppdrag under dessa två månader, sedan tänkte jag ta ut semester innan pyret kommer till världen för att sedan gå på mammaledighet... Vi är 4 tjejer från  Adecco här på KFM varav en av oss (hon som har varit här längst) har fått förlängt i april, jag håller tummarna för att jag är nästa person på listan (jag har varit här näst längst) som får förlängt... Känner inte direkt för att hoppa från ett uppdrag till ett annat när man är höggravid och otymplig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback