Älsklingen fyller år!

25 år ung är min gosis nu, så jag älskar honom!

För idag är ingen vanlig dag, för idag är min älsklings födelsedag! *sjunga*

Det blir tyvärr en hel del städande ikväll när vi kommer hem efter storhandlingen, måste bära ner alla loppissaker i förrådet så länge...

Imorgon kommer Björns föräldrar samt 2 vänner till dem, tänkte bjuda på chilimarinerad fläskfilé, kall sås och bulgur med grönsaker, eventuellt ska jag göra en choklad och kaffe cheese-cake också...

Dimmigt här i Malmö idag, ser inte mycket ut genom fönstret...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, fyller mannen år? Då får jag ta och klottra nåt som liknar ett grattis på bloggen hans. :) 25 ja... Snart blir jag oxå 25...huuu *åldersnoja* :) Har ni handlat nåt kul på loppis?

Postat av: Sandra

Hehe, jag vet. Ville bara skoja till det lite. Det blir ju egentligen så varje år man fyller år och inser att man blivit ett år äldre men någon seriös åldersnoja har jag nog inte, det är nog bara som jag inbillar mig. :)

2006-02-16 @ 12:59:30
URL: http://anywien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback