Ska skriva lista

Inför mötet med restaurangchefen på Whitesands på torsdag, vill ju inte glömma något :)

Pratade med pappa en sväng igår, han sa återigen att han stod för den kostnad det blir utöver de pengar som vi har sparat ihop, så snäll han är!

Känns som om Pyret har vänt sig med fötterna ner (om inte huvudet fixeras så tänker jag INTE göra ett vändningsförsök, bara 50 % chans att det lyckas ju!), har fått massa sparkar på bäckenet när jag satt på tåget hit. Lite ont gör det faktiskt.

Började med övningar igår som jag kanske redan skulle ha gjort i flera veckor (övningar som stärker rygg och bäcken), jobbigt! Antagligen därför som jag har lite träningsvärk idag :)

Funderar fortfarande på tärnpresent till systrarna, de förväntar sig ingenting men jag skulle så gärna ge dem en sminkning (de är duktiga på att sminka sig, bättre än mig t o m, men jag tänkte att det kunde vara lite vardagslyx inför bröllopet) på Make up store tillsammans med mig en vecka före bröllopet...

Vi har f ö fortsatt att "bona" och köpte en väska igår, dvs väskan <tm> som vi ska ha med oss till sjukhuset. Vi köpte extra schampo, tandkräm, deo, tandborste och sådant samt packade ner babyfilt (min gamla fina filt som jag fick av mamma, tänk att hon har sparat den hela denna tiden!) och kläder till bebisen. Så fina kläder vi har :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, den var jättebra! Rolig hela tiden så om ni vill ha nåt att skratta åt så gå och se den :) Rekommenderas så klart på engelska.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback