Saknad...

Saknar verkligen några av töserna som jag lärde känna i Skövde, speciellt Maria, Frida och Maian (förlåt om ni inte vill att jag skriver era namn här) eftersom jag inte har träffat dem på så pass länge. Det blir ju ingen exsexstyrelsefest för mig, har inte ork och dessutom ska vi just denna dag till kyrkan och välja bröllopsmusik och utsmyckning ;)

Maria kommer antagligen komma ner och hälsa på i maj och jag hoppas verkligen att alla andra vet att de är hjärtligt välkoma att hälsa på!

Förhoppningsvis kan man träffa Frida i sommar om vi är i Götet eller i Kungshamn...

Jag har andra tjejkompisar här nere också men man skulle önska att det inte var 3 timmars bilresa mellan Skåne och Göteborg!

*kramar*

Kommentarer
Postat av: Maria

Har inget emot att bli nämnd i din blogg, saknar förresten dej lika mycket ju!! Ska bli jättekul att komma ner o hälsa på o se både dej o magen!
Kramisar!!

2006-04-11 @ 09:05:34
Postat av: Maian

Jag saknar ganska många av alla gamla tjejkompisarna med. Och då har jag ändå en del kvar här. Antar att det är den tråkiga sidan av studentlivet.... den positiva är att man koncentrerar massor av likasinnade på en plats, men sen flyttar alla åt olika håll och det blir svårare att få till umgänge och att hålla kontakten. Och du får nämna mig hur mycket du vill i bloggen, folk kan googla på Maian ändå och hitta mig. Lätt.=)

Postat av: Tindraz

Räknar in mig i de ovannämnda (även fast jag inte är med.. *S*) Saknar dig med!!!

2006-04-11 @ 16:30:00
URL: http://tindraz.blogg.se
Postat av: Frida

saknar dig massa med!

Vill verkligen kika på din mage! Kanske skulle man boka in nån helg snart då man kommer ner å petar på dig? Jag skippar med exstyrelsefesten, kände inte att jag hade nått där å göra längre... Man ändras och jag var inte alls sugen på overallen, inte alls...

Stora kramar!

2006-04-17 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback