Så glad!

Fredag och jag har redan en härlig känsla i kroppen!

Vår bil är nu lagad och det har utförts en liten service (byte av olja) på den, så skönt. Verkar som om vi kommer att ha råd och betala allt också!

Whitesands var väldigt mysigt, restaurangchefen var väldigt trevlig och vi bestämde oss för att ha festen där, det blir lite dyrare än att hyra egen lokal och ha catering och egen dricka men jag tror verkligen att det kommer att bli bra! Dessutom sköter de ju hela paktetet så vi slipper bry oss om att se till så att maten räcker (om vi skulle haft buffé), utsmyckning, städning, etc... Man ser inte havet (vallen skymmer) men det är ju bara ett stenkast därifrån och det finns uteplats. Lokalen är lagom stor, det kommer inte att kännas konstigt utan snarare hemtamt, det finna plats så att alla kan sitta.

Alla goda ting brukar ju vara 3, vilket är det tredje?? ;)

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Vad glad jag blir för dig gumman! Skönt att allt verkar lösa sig! Kram!!!

2006-04-07 @ 10:17:50
Postat av: Zazza

Låter ju jättebra! Även om det kommer att bli lite dyrare så är jag övertygad om att ni lär tycka att det kommer vara värt det. Jag menar, man vill ju bara gifta sig en gång i livet och då kan man ju passa på att göra det ganska ordentligt iaf. Inte överdrivet, men trevligt och mysigt. :)
Det tredje goda tinget är säkert att Pyret mår bra. :)

Postat av: Zazza

Hehe, neh, säkert inte. ;) Tror nog det är det enda du tänker på iofs, inte konstigt dock. :) Tack, damsittningen var kul! Många fina pojkar med...ehm...olika mycket kläder på sig. Mindre och mindre kläder blev det vartefter kvällen gick iaf. :) Hoppas ni båda... eh, jag menar alla ni tre haft en bra helg. :)

2006-04-10 @ 11:39:40
URL: http://anywien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback