Min älskling är sötast :)

I slutet av maj ska vi åka till Falköping/Skövde för att hämta ner fina Mercan som skall transportera oss från kyrkan till bröllopsfesten. Både limousinflaggor och fina skyltar (det står 12/8 NYGIFTA 2006 på dem, inte lagliga men vi får hoppas att farbror blå har förståelse om de stoppar oss de få kilometrarna som skiljer kyrka och festlokal åt) är inhandlade, bilen ska städas och putsas och göras riktigt fin! Hämta bilen måste vi göra innan Pyret kommer (blir med 3 veckors marginal) eftersom det annars blir lite jobbigt att ta tåg upp och bil ner...

Blev otroligt sugen på att dra til Kåren (mitt kära Boulogner, så länge sedan vi sågs!) på lördagen, det är visst bartömning men det vore kul att svira lite i sin overall innan den ska pensioneras ;)

Nu har dock min sötnos blivit lite orolig, tänk om det är väldigt trångt och någon överförfriskad student ramlar rakt in i magen på mig eller ramlar och drar mig med sig så att jag landar på magen? Fick en spark från Pyret när jag skrev detta och jag tolkar det som om att Pyret menar att jag och h*n klarar det finfint ;)

Vi får dock se om jag orkar släpa runt mitt stora lekamen på dansgolvet!

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Nog för att man ska vara försiktig, men studenter har ju lite vett i huvet även om de är fulla...
Tror inte du behöver vara orolig för det.
Akta dig bara för den lömska trappan.. minns den än.. *S*
Åker ni på pubtömning kanske jag med kommer upp!
Kram!

2006-04-28 @ 21:08:30
Postat av: Ankie

innan din overall ska pensioneras? trodde den var pensionerad vid det här laget, det är ju ett tag sen du fick ut din examen nu... ;)

2006-04-30 @ 20:16:38
Postat av: Sambon

Overaller ska aldrig pensioneras! Ska man på studentfest så ska man ha rall-rall. Även om man är gamling.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback