Vad ska man göra??

Har nu pratat med tjejerna på jobb angående våra grannar, de har ju fått höra flera av "busen" och sådant som pojkarna har gjort. Alla tycker att vi borde skriva ett brev till hyresvärden... Jag vet inte, det kanske bara blir värre då? Vi försöker ju hitta något annat, men det är ju svårt. Om vi säger något och försöker få till någon form av ändring så kanske den sista tiden i lägenheten blir olidlig?

Är så trött på att inte trivas där man bor, oroar mig för de här grabbarna, hur mår de egentligen??

Jag VET att det inte är mitt ansvar men man kan ju inte göra annat än fundera på varför de är som de är, vad har de råkat ut för? Varför gör deras mamma inget, ser hon inte hur de mår??

Jaja, bör jobba mer, inte tänka på detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback