Skitungar!

Så trött man blir, står inne i sovrummet och håller på att göra oss iordning för nattenm då smäller det till på rutan och det sitter något kletigt därpå. Jag blir såklart rädd och arg samtidigt, varför måste detta ske så ofta, antingen på fönster eller på ytterdörr... Man blir skrämd, dels av överraskning och, för egen del, p g a att jag när jag var tonåring råkade ut för att en ruta splittrades när någon kastade en vattenballong på den, innerrutan på tvåglasfönstret splittrades pga spänningar mellan glasenm vilket som tur är inte hände idag. Fattar inte dessa små skitungar vad som kan hända?? Uppenbarligen inte, deras föräldrar har ju helt klart inte lyckats med att lära dem vanligt folkvett...

Jag vill flytta!!


Helst igår...

Kommentarer
Postat av: Sambon

Jag vill också flytta, helst innan vi ens flyttade hit...

Postat av: Nettis

Usch så störigt! :-(
Glöm inte att regga din profil här så jag kan lägga till dig som kontakt!
Godnattkram!

2005-10-23 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback