Ingen mer VV

Så då vart man "utkastad" från VV (viktväktarna), man får ju inte vara med om man är gravid, fick lyckönskningar från min konsulent och får komma tillbaka efter barnet är fött. Att sluta känns lite tråkigt samtidigt som jag gläds åt barnet, har ju verkligen trivts med Viktväktarna, det har verkligen funkat för mig. Jag hade dessutom gått ner 0,1 kg så det kändes ju skönt :).

Om 29 minuer börjar baspass med friskis, har dragit ner på friskisträningen till ett baspass per vecka (de har inga fler baspass per vecka här där man bor) eftersom det i blrjan inte är bra att hoppa runt för mycket, på baspassen är det ju inte direkt några hopp så det är ju bra. Dessutom får man träffa Veronica, vår förra granne som jag tycker är så himla go och trevlig, hon är en sådan person som man bara mår bra av att träffa ;).

Imorgon blir det promenad med Jeanette, ska bli så kul att träffa henne igen, få höra allt om namngivningscermonin och så, bara det inte regnar!

På onsdag ska jag träffa Linda (en Adecco-kollega) och äta på Mosaik, min absoluta favoritrestaurang för tillfället, de har tapas från ehla världen ;).

På torsdag är det Wallmans med jobb, god mat och show. Så det känns som om hela veckan är fullspikad och det känns både stressigt och roligt...

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Åsa & Åke

JÄTTESTORT GRATTIS och LYCKA TILL!
Jättekul!
Bamsekramar från Göteborg!

2005-10-25 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback