Sjukskrivning eller ej?

Har pratat med Katarina, den nya tjejen på Adecco, hon verkar bra att ha och göra med. Berättade om min utmattning i kroppen och att den gör att jag har nedsatt immunförsvar och är trött hela tiden, ibland så trött att jag inte orkar komma ur sängen...

Hon ville att jag skulle ringa imorgon så kunde vi se om vi skulle ses och prata om framtiden, om jag vill gå ner i tid eller hur det ser ut... Ärligt talat så vet jag faktiskt inte vad jag vill, egentligen vill jag ju inte vara sjukskriven men samtidigt så vet jag ju inte hur det skall lösa sig annars, många dagar går jag ju på ren vilja och känner att jag gör mitt jobb men att jag egentligen inte orkar eller vill...

Vad 17 ska man göra, vill inte bli utbränd innan 30...

Kommentarer
Postat av: Nettanplettan

Men lilla gumman... hoppas du klarar dig utan! Tänk på att det är den senaste tiden innan din mammaledighet som ligger till grund för din ersättning!
KRAM!

2005-11-02 @ 19:28:02
Postat av: Tindraz

Ta hand om dig!!! Du måste ju vara försiktig nu gumman! Tänker på dig. Kram!!!

PS. Jag har med hamnat i bloggträsket.. ;)DS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback