Lördag, en vecka kvar...

...till julafton!! Jag är sååå nyfiken på vad jag får av Björn i julklapp ;).

Magen växer och jag kände lite fladder imorse med, så mysigt... Jag oroar mig lite för att allt inte går som det ska, att jag är längre gången än vi tror, att förlossningen blir jobbig, etc...

Ja, ja, det är väl normalt att oroa sig en del antar jag, försöker att inte tänka på det så mycket!

Idag kommer mamma och pappa och hämtar mig efter att de har huggit gran, förhoppningsvis hinner jag gå en promenad med Jeanette innan dess, måste lägga på julkorten och lämna tillbaka filmen (som för övrigt var urkass, Monster-in-law, med JLo) som jag hyrde igår.

*kraaaaaaaaaam*

Kommentarer
Postat av: Sambon

Vem har sagt att du får en julklapp? =) *kikar lurigt på*

Postat av: Zazza

Det ska säkert gå bra ska du se. Inte oroa sig :)

För övrigt, ja. Monster-In-Law är DÅLIG! *hålla med*

Vad önskar du dig i julklapp? Jag har önskat mig en digitalkamera men vi får väl se vad det blir. :)

2005-12-21 @ 10:57:27
URL: http://anywien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback